(door Dick van Nieuwkoop)

bilderberg-conspiracyAMSTERDAM-NOIR-Weer een ongelofelijk verhaal en een stukje van de puzzel. In 2003 kwam ik in het AMC ziekenhuis terecht met ernstige luchtvervuilings klachten enorme jeuk en een kapotte huid. Toen bleek dat er rondom mijn persoon zich van alles afspeelde op hoog niveau in het ziekenhuis. Terwijl de allergoloog mij behandelde voor mijn huid en allergie klachten stuurde zijn baas de professor mij een aantal psychiaters op mijn dak. De bedoeling, bleek later, was om mij vol te stouwen met psychiatrische medicatie waardoor ik mijn mond zou gaan houden over de oorzaak van mijn klachten, de luchtvervuiling en met name de belangrijkste oorzaak de benzine auto.

Het was zelfs zo erg dat toen ik, nadat ik het ziekenhuis had verlaten en ik opbelde om mijn allergoloog te spreken en hem niet te spreken kreeg, de secretaris van de Professor op gegeven moment letterlijk tegen mij zei: “Nu weet je hoe de medische maffia werkt”Onlangs is mij ter ore gekomen dat in diezelfde periode in alle grote ziekenhuizen in Nederland en met name het AMC de operatie kamers zijn voorzien van de allerduurste absoluut filters om luchtvervuiling te filteren.Maar nu komt het. Ook alle kamers van doctoren, professoren en het duurdere personeel werd voorzien van deze peperdure filters.Kortom terwijl de artsen de (kanker) patienten blootstellen aan luchtvervuiling in ziekenhuizen beschermen zij zichzelf als eersten met de allerduurste filters tegen luchtvervuiling.Dit opende mijn ogen voor de “Depopulatie Agenda”.

Voor degenen die de achtergrond van dit verhaal willen weten, bekijk mijn video.