Identitair.verzet.limburg rijkt helpende hand aan Dakloze Moeder en kinderen.

(ingezonden door Indentitair.verzet.limbrug)

AMSTERDAM-NOIR- Beste Steve,
Ik had jouw artikel:”Wanhopige Moeder: We staan straks op straat en dat is geen CnBjcH9WEAAs5Oivakantiegetwitterd mij vraag was, is Jana geholpen of niet?
groet,IVZOZL ‘
Peter’O.V.V. :Misschien kan ik haar helpen met onderdak als niet te gek is in Limburg bij mij in de flat, ik vond het zielig van haar althans de woonkamer.
Steve Brown: Bedankt voor je ‘Mensch-reactie’.Voor zover wij weten is er nog geen oplossing voor deze moeder en haar kinderen net als voor 1000 andere gezinnen in “Elite-Schurkenstaat-NL“.

‘RTL-Leed-Riool-Tokkie-TV’van Beau van Erven Dorens op zijn walgelijkst:‘Deurwaarders-Tuig’ maken mensen Homeless.

2 reacties op “Identitair.verzet.limburg rijkt helpende hand aan Dakloze Moeder en kinderen.

  1. Pingback: Eindtijdsignalen en ander opvallend nieuws, verzameld door: Arie Goedhart | Silvia's Boinnk!!!

Geef een reactie

