Vrije geluid Radio Pateo: Johan Oldenkamp in gesprek met Steve Brown-Explosief!

(door Radio Pateo)

Pateo_TV_NLAMSTERDAM-NOIR- Johan Oldenkamp is de deskundige van het Koningshuis  van het ‘Tv- Programma’ van “De Stem van de Straat van Amsterdam-Noir”.
Johan Oldenkamp: De gast voor deze uitzending van Pateo Radio was Steve Brown (1954). Drie decennia geleden stond hij aan het hoofd van de The Happy Family, wat een stichting was voor opvang van randgroepjongeren, maar die volgens sommigen feitelijk fungeerde als een koffieshopketen. Daarna was hij misdaadjournalist voor Veronica en Panorama totdat beroeps-desinformant Peter R. de Vries (1956) hem in een kwaad daglicht plaatste. Tegenwoordig heeft Steve een eigen weblog (link), waarmee hij naar eigen zeggen volksnieuws brengt uit “Amsterdam-Noir”, geholpen door de Street Soldiers en andere anarchisten.

Hij is tevens (co-) auteur van onder andere de volgende boeken: “Drugsbaron in spijkerbroek” (2001; gebaseerd op het origineel uit 1995 van Peter Stuivenberg), “Smokkelroutes en Witwaspraktijken” (1996), “Zware Jongens” (1997), “Killing Fields Amsterdam” (2007), “Banken beroven mensen” (2008) en “Criminele Schlemielen” (2009). In deze aflevering van Pateo Radio spraken Steve en gastheer Johan Oldenkamp over waarheid, desinformatie en hoe de leugen nog altijd doet alsof het zou mogen regeren.

Tijdens het gesprek komende de Duistere criminele ‘Demmink&Claus’, ‘Griezel-Teeven’, ‘Politie-informant Peter R de Vries’, ‘Nep en Fop Graai-King Willem Alexander’ en andere ‘(Pedo)-Elite-gangsters aanbod ‘en de duistere rol van ‘Media-maffia’ en de AIVD van de’ PvdA Snake in Suit Plasterk ‘. Tevens aandacht voor de alles vernietigende Corruptie van de VVD-misdaadgroep en hun PvdA-hoertjes.

[deze aflevering is hier na te beluisteren]

 

24 reacties op “Vrije geluid Radio Pateo: Johan Oldenkamp in gesprek met Steve Brown-Explosief!

  1. Je heb wel gereageerd door ip en email te vermelden
    Dat doe je niet als je het goed begrepen had
    En je niet beledig
    Ik denk dat het niet moeilijk te begrijpen is
    Wat ik zeg over smeerkees Peter
    En over jou hoe je ht nou op gemaak hb
    Wat aan overgehouden heb
    Waarschijnlijk doordat ik zeg dat Peter het slim gedaan heeft
    Maar op vieze manier
    Ik prijs hem niet totaal niet
    Maar van grote boef veroordeelt zelf
    En het schoppen tot dit na levenslang boef te zijn is niet dom te noemen toch

    • @Jimmy. Dat was mij even ontgaan. Ik heb veel rechtszaken op dit moment en dan moet ik mij daar behoorlijk concentreren. Je hebt gelijk De Vries is zeker een van de succesvolste Judas-boeven. Maar dat komt mede dat hij al 25 jaar of langer voor Justitie en politie werkt en dat John de Mol hem niet kan laten vallen, omdat hij toen der tijd een miljoen zwart had geregeld voor De Mol van de Klaas Bruinsma groep.
      Tot slot: Bedankt dat je interesse toont voor mijn wel en wee. Laat ik je gerust stellen ik ben straatarm , maar gezond, vrije en gelukkig met mijn familie:

      • Ok pik
        Nu ik denk dat je me begrepen heb mag mijn email adres die je getweet heb verwijdert worden
        Want mijn email loopt vol met verzoekjes van mooie vrouwen
        En ik heb er al zoveel
        En graag meer Martin kok Peter r verhalen
        Of zoals het verhaal vn Groningen met de happy fam
        Want dat word steeds minder

        Groetjes thuis pik

  2. Wat bezielt Ton Hofstede (hethaagsecomplot) , Talk2Myra , de Grijze Duif , Eric Donk en anderen om andermans werk, werk van noest volhouden over vele jaren, werk met gevaar voor eigen leven, af te doen als leugens en bedrog ? Hebben spreekwoorden als : Eerlijk duurt het Langst , en : Al is de Leugen nog zo snel de Waarheid Achterhaald haar Wel , tegenwoordig afgedaan ? Ik denk het niet.

  3. stevie pikkie
    die rechterhand van die lange die heeft goed geboert of niet pik
    en peter de rat is nu toch de grootste boef die het vies maar slim heefd aangepakt
    alle mensenboven hem vermoord of wederzijdse verwanten hoe je dat noemdezols mt teeven en de mol
    hij is wel nu de succes volste boef toch ?
    en waar zijn al jou miljoenen dan pik (ga je niet vertelen )
    maar je loopt er niet heel netjes bij ik begrijp dat als je zwarte miljoenenergens hb ligge dat je niet duur en nieuwste benz kn gaan rijden
    maar het lijkt erop dat je er niks aan overgehouden heb

    groetjes

Geef een reactie

