Wanhopige Moeder: We staan straks op straat en dat is geen vakantie.

(van onze VVD en PvdA Vakantie Bestuur-Gangster redactie)

AMSTERDAM-NOIR-Alleenstaande moeder heeft twee ‘Asscher Flex-banen’, waar zij keihard moet CnBjcH9WEAAs5Oiwerken voor een paar euro per uur en daardoor o.a. geen kans heeft op een eigen huis. Ze verdient gewoon te weinig. Met haar puberdochters behoort zij tot de groep ‘onzichtbare daklozen’ voor het “Lieg en Bedrieg kabinet”. Sinds haar Noodkreet om menselijkheid in de Telegraaf sluipt de ‘Allround BN-Hoer Beau van Erven Dorens(Video)’ samen met het ‘RTL- Deurwaarders-Tuig'( die gaan haar eruit zetten) om haar kraakpand heen of zit in de bosjes. De man weet van geen ophouden zegt zij mistroostig. “Hij wil mij maar in zijn ‘Riool-Homeless- Show’. Ik heb hem al ik weet niet hoe vaak gezegd dat ik mij en mijn uitzichtloze ellende niet laat exploiteren voor de ‘Tokkie-TV’ van de Valse VVD nicht Rutte, maar hij neemt geen nee voor antwoord. Ik wordt gek van die enge sensatie man”.  

Waanzin Kabinet kent geen grenzen: Asielzoekers krijgen voorrang op huis en 10.000 euro voor inrichting.
” Ik heb wel twee ansichtkaart ontvangen van de PvdA Minister van Asociale zaken Asscher en zijn assistent ‘Kapo Klijnsma’ van hun vakantie bestemming,die mij opriepen lid van de PvdA te worden en een tegoedbon van de Voedselbank mee stuurde.Ik kon die ansichtkaarten gelukkig wel gebruiken als WC-papier, want dat kunnen wij soms ook niet eens betalen. In ‘Elite-Schurkenstaat-NL’ van ‘Graai King-Willem’,die momenteel ook op Vakantie(Staatsgeheim) is zijn er ongeveer 1.000 dakloze gezinnen, die niet in aanmerking komen voor de Status van Vluchteling en daardoor geen 10,000- euro en een woning binnen drie maanden krijgen. Omdat zij geen verslaving of psychische problemen heeft en geen ‘Oliedollar- Vluchteling’ is en gewoon eerlijk werkt, komt zij niet in aanmerking voor een hulpinstantie. Momenteel woont het wanhopige gezin in een anti-kraakwoning, waar zij deze zomer uit moeten. Een ramp voor het gezin dat zich niet eens meer kan herinneren hoe het is om eens een keer op vakantie te gaan.

 

3 reacties op “Wanhopige Moeder: We staan straks op straat en dat is geen vakantie.

  1. Nog meer binnenhalen van buiten; staan er nog meer achteraan in de rij. TK controleert niet;is 2 maanden foetsie en als ze terug is lult men alleen maar over Prinsjesdag. Dan nog 1/2 jaar tot de verkiezingen en MR is finaal uitgerekt. Kan ie Juncker vervangen want Mutti is ‘m zat.

Geef een reactie

