(ingezonden door een schrijver)

AMSTERDAM-NOIR- Beste Steve Brown,
Steve Brown  SometimesMet belangstelling heb ik je artikel “Turkse linkse, linke afpersing”, gedateerd 15 augustus 2008, gelezen.
Het artikel is geschreven naar aanleiding van de dood van Dursun Karatas, destijdse leider van de extreem linkse terreurorganisatie DHKP-C. Al geruime tijd ben ik op zoek naar personen die het café Zwarte Zee hebben meegemaakt.
Je zegt in je artikel Dursun Karatas daar meermalen te hebben gezien.
Mijn naam is  XXXX, XX jaar en in het bijzonder geïnteresseerd in het Europees Turkse onderwereld.
Ik wil een roman schrijven over de kopstukken uit het Turkse onderwereld in de jaren 70 en 80 in Amsterdam.
Ik heb een tijd terug Huseyin Baybasin gesproken.
Graag zou ik jou ook willen spreken.
Ben je daartoe bereid?
Met vriendelijke groet F.C.

Binnenkort Shocking docu:De voor ‘Misdaadjournalisten ‘onbekende’ Chinees Maffia(Video), de Bazen van Onderwereld. Tot slot:Greetings from the Dutch underworld, an interview with ex-gangster Steve Brown.