(van onze Wie neukt en moord wie privé redactie)

Peter R de Vries Martin KokAMSTERDAM-NOIR- Schokkende mail ontmaskert Peter R. de Vries en zijn loopjongen Martin Kok ( =zie mail hierna van XXXXX naam bekend bij Red.) als doortrapte ‘Kijkcijfer-Politie-informanten’(Video). Naast deze mail heeft onze redactie nog keiharde onweerlegbare bewijzen ontvangen van ander bronnen, die bevestigen wat betreffende mail stelt. Al deze bronnen hebben ons uitdrukkelijk verzocht om anonimiteit omdat zij terecht vrezen anders aan de ‘Media-Maffia-Pulp-Schandpaal(Video)’ van ‘Maffiaboss John de Mol’ te worden genageld en of door de bevriende corrupte Justitie en/of Politie van De Vries&Kok te worden belaagd en/of gearresteerd. Nu stelde wij reeds eerder dat de tweevoudig laffe ‘TBS-Moordenaar Martin Kok’ een loopjongen is van ‘Politie-informant Peter R. de Vries’, die o.a. samen Holleeder levenslang bezorgen (Video ) met stiekem, al dan niet geplakte en geknipte opnames van de zussen Holleeder.

Peter R.de Vries sex-affaire met Gangstermoppie‘s Sonja Holleeder en Renette van der M.

En dat de ‘Geilneef Peter R. de Vries’ zelf al meer dan 25 jaar lang  als Judas werkt voor bepaalde ‘VVD-Pedo-Justitie; en de ‘Ruis-Politie’om o.a. de Top VVD-er en ex OM Boss ‘Pedo- Demmink’ uit de cel te houden(Video) is inmiddels ook  een feit van Algemene bekendheid. In die zin is het een wonder te noemen dat De Vries en Kok nog leven. Maar goed de berekende lafbek De Vries weet wel wie hij van de ‘Volks-Onderwereld’ te kakkert zet en de cel in helpt.

“Aan: volksnieuwsuitamsterdamnoir@gmail.com

Martin Kok

Beste heer Brown ,

Vandaag zag ik Uw film op Youtube met LSO over MK …Ik heb hem van de week gesproken en hij vertelde me het 1 en ander aan informatie waar hij nu mee bezig is …voor info ben ik te bereiken op XXXXXXXXX

Ik heb bijna al je boeken gelezen ( in detentie , dat wel ) en ben fan maar, als het klopt dat Martin een  een verlengstuk is van Peter Riool de Vries (die ik zelf een keer heb gesproken omdat die me kwam opzoeken in  XXXXX inzake wat “akkefietjes” met XXX man sterk) en hem hierom alleen al haat)  , laat ik het zo zeggen : Ik haat die Peter dusdanig dat Holleeder mij mag bellen dan wil ik hem gratis helpen…maar als het wel klopt wat Martin zegt ; dan is die loopjongen Martin , voor Peter half P.I Nederland aan het voorzien van mobiele telefoons voor “stiekeme” Peter opnames…je zal wel veel mails krijgen van mafklapppers maar ik kan je printscreens sturen van Martin en mijn FB) check maar op mijn FB…en anders mail of bel me een keer voor een afspraak , liever niks over de telefoon .Vriendelijke groet , XXXXXXXXX

 

Nu is het ook een feit van algemene Bekendheid  dat De Vries zijn handelsmerk is om mensen al dan niet voor bepaalde corrupte Justitie en de Kijkcijfers in de val te lokken en stiekem opnames te maken en/of af te luisteren in besloten ruimtes en dat is een strafbaar feit en het is onrechtmatig. De keren dat hij veroordeeld is door de civiele rechter voor de louche en strafbare gedragingen zijn niet te tellen. Google u maar op Rechtspraak.nl op de naam Peter R de Vries dan bent u wel een uurtje zoet met het lezen hoe vaak hij veroordeeld is door de civiele rechter voor zijn smerige, laffe ‘Judas-praktijken’. Maar ondanks dat het afluisteren in een besloten ruimte een strafbaar feit is, is De Vries door Justitie nog nooit voor vervolgd in 25 jaar. Waarom niet? Wat denkt u zelf?

Opmerking:Wij hebben dit artikel gezonden aan de directie van Dienst Justitiële Dienst (gevangeniswezen)  en aan de Minister van Justitie Ard van der Steur en de leden van de Tweede Kamer commissie Justitie met het verzoek om commentaar. Daarnaast hebben wij de directie Dienst Justitiële Inrichtingen en Van der Steur gevraagd of zij meewerken met Peter R. de Vries en Martin Kok in deze.” (communicatie@dji.minjus.nl , aangezien heimelijk opnames maken in een besloten ruimte strafbaar is. w.kortman@minvenj.nl, (cie.vj@tweedekamer.nl )

 

De VVD Crime-fighter Volksonderdrukker Fred Teeven: “Er is niets verkeerd aan dat wij van de VVD justitie achter de schermen en soms openlijk de ons bevriende journalisten John van den Heuvel en Peter R. de Vries beschermen en hand en spandiensten voor verrichtten. Doen ze immers ook voor ons”.