Advocaat Thijs Stapel van drs. Micha Kat klaagt ‘Über-Rechter Abbink’ aan (Video).

(ingezonden door drs. Micha Kat en ondersteunt door onze redactie)

AMSTERDAM-NOIR- ‘Über-Rechter Abbink’ stuurt drs. Micha Kat naar Goelag Archipel voor Pedo Demmink en Gelauff.

Zeer geachte heer van der Winkel,

Bij de behandeling door uw Hof van het hoger beroep van mijn client Micha Kat hebben zich zaken afgespeeld die dermate ernstig en extreem zijn, dat ik niet anders kan dan mij op deze wijze tot u wenden.

1. Uw senior raadsheer H. Abbink schoof de Persrichtlijn van De Rechtspraak terzijde met als motivering dat het hier ‘een richtlijn’ betreft en ‘geen wet’. Nog los van de vraag of dit op zichzelf acceptabel is, blijkt hieruit een duidelijk gebrek aan onpartijdigheid en onafhankelijkheid.

2. Uw senior raadsheer Abbink stelde dat ik accoord zou zijn gegaan met een zittingsdatum hetgeen niet het geval was. Toen ik hem daarop wees, nam Abbink mijn woorden niet serieus.

Volksgericht Über Rechter Abbink haalt keihard uit naar Micha Kat.

3. Uw senior raadsheer Abbink heeft alle onderzoekswensen van mijn client die reeds waren toegewezen door het Hof Den Haag afgewezen zonder het Haagse tussenvonnis te kennen. Nadat hij op mijn aandringen kennis heeft genomen van het Haagse tussenvonnis, bleef hij bij zijn afwijzing zonder verdere motivering.

4. Uw senior raadsheer Abbink heeft het hoger beroep behandeld zonder opnieuw naar de feiten te hebben willen kijken. Uit protest hiertegen heb ik na overleg met client besloten de verdediging neer te leggen daar ik op deze wijze niets meer voor client kon betekenen. Ik heb de zittingszaal aldus verlaten.

5. Uw senior raadsheer Abbink en zijn bijzitters Rijkers en Lensing werden twee keer gewraakt maar meenden desondanks de behandeling van het appel te kunnen voortzetten.

6. Uit andere publikaties blijkt dat uw senior raadsheer Abbink zijn identiteit verzwijgt en zittingen ‘uitwisselt'( Bron:Slachtoffers Justitie) met Rijkers zonder dat voor de justitiabelen duidelijk is wie de zittingen voorzit.

Gaarne verneem ik van u of u dit alles acceptabel acht en in lijn met het recht van mijn client op onafhankelijke en openbare rechtspraak.

Met de meeste hoogachting, Thijs Stapel

cc’s naar:

-de Raad voor de Rechtspraak-de Orde van Advocaten-de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak-het Ministerie van Veiligheid en Justitie.

BREAKING! OM VROEG OM VRIJSPRAAK MICHA VAN ALLE SMAAD: TEGEN FRITS VAN STRAELEN, GERLOF LEISTRA, YEHUDI EN ZIJN MOEDER EN FRITS HUFFHAGEL MAAR WERD OVERRULED DOOR DE OUDERLING.( Bron:Revolutionaironline)

21 reacties op “Advocaat Thijs Stapel van drs. Micha Kat klaagt ‘Über-Rechter Abbink’ aan (Video).

  1. Hoi Steven:

    Wil graag met je een afspraak maken. Misschien wil je mij bellen morgen? 0654296240

    Liefs Jeannette Blumers.

  2. Sedert de Romeinen de rechtspraak introduceerde was het
    om de gepeupel of te wel de zogenaamde plebs te misleiden
    met referendums en andere tover formules.
    tot de dag vandaag is de wetboek een en al contradicties
    die altijd zo uitgelegd word dat de overheid en de zijne
    altijd winnen .
    iedere recht geschiedenis lezer weet dat

    • Wendy een ongewapende neger is in Nederland zonder een vorm van proces
      dood geschoten
      omdat de Nederlandse politie volgens de VVD pedofiele bende
      hun tanden moeten laten zien
      ken je AUB deze daggen je vinger in je neus stopen
      en niet over recht of rechtvaardig rechtspraak hebben
      als het over andere landen ga die wel een rechtspraak hebben

      • Denker heb je (weer) een probleem? jij zegt jouw zegje en ik zeg mijn eigen zegje. VInd je het erg dan moet je het maar niet lezen, fijne dag verder Denker

      • Denker en nog wat Denker, vertel eens heb jij nou nog nooit in het echt een Afrikaanse agent, Marokaanse of Turkse agent of whatever natonaliteit gezien? Nee ik wel want die bestaan namelijk ook hoor en zijn dan net zo schiet gevaarlijk als die blanke agenten.

      • gekleurde agenten bestaan trouwens ook hoor Denker meestal allemaal hetzelfde soort gedresseerde schietgrage tuig, nooit gezien misschien?

      • Wendy even duidelijk als een Antiliaan in de Nederlandse elftal
        voetbal hebben we het over een Nederlandse voetballer
        Als ik het over een opgefokte politie corps van uit Nederland
        dan bedoel ik hun allemaal.
        dat terzijde.

        Amnesty internationaal is in mijn ogen de bron van vele ellende
        constant de bevolking op zetten en verdeeldheid brengen
        in opkomende landen
        Google eens cover operatie
        .

      • Denker als je op onderzoek gaat zit er heel veel fout. Ik ben ook geen fan van Amnesty. Maar als een petitie uit een ander land mbt een kind iets kan uitmaken teken ik zelf wel. Beter iets dan niets.

  3. Het bekende patroon?

    http://www.krapuul.nl/politiek-blog/xenofobie-2/2582633/zijnnaamwasmitchel-meer-over-de-nieuwe-schiedamse-parkmoord/

    We zitten niet in een “gewone” crisis maar in een systeem-crisis. Het hele criminele en corrupte bouwwerk van bankiers, politici en de mainstream-media loopt op haar laatst. Daar is geen houden meer aan. Maar de elite gaat eerst nog even de zakken vullen en dat gaat het best als alle landen in de Dollar (Euro, Pond)-sector despotisch geregeerd worden. Dus dan moet er ook af en toe iemand worden doodgeschoten. Een angstig volk is nu eenmaal lichter uit te plunderen.

    Heel de rest is voor de Bühne.

  4. Keuren hun eigen vlees wanneer advocaten beklaagd worden en schallen rond dat ze dat uitstekend en zorgvuldig doen. Een grotere closed shop is nauwelijks te vinden.Menigeen wordt tot Rechter-plv benoemd, zodat ze ’s ochtends met client voor ’t hekje staan en ’s middags erachter zitten. Hebben allemaal staatsrecht gehad en kennen de leer van Montesquieu, alleen dan even niet!

Geef een reactie

