Waarschuwing voor Monster Fokker !!!

(ingezonden door een bezorgde lezer)

AMSTERDAM-NOIR-Mijn buurvrouw waarvoor ik contactpersoon en tolk van ben is slachtoffer geworden van een beruchte fokker/handelaar Zwanendrifters Sharon Dijksmadie zieke pups verkoopt voor 300 euro.de pup die ze had gekocht is ziek ( Parvo ) en ze heeft het diertje terug gebracht.Onze dierenarts heeft het hondje gezien.Het paspoort is nep, chipnummer bestaat niet, pup heeft Parvo, de fokker heeft haar bedreigd en heeft haar bot behandeld toen ze geld terug vroeg.Ze spreekt slecht nederlands en was een makkelijke prooi van hem.Hij heeft meerdere slachtoffers gemaakt en hij wilt maar niet stoppen / luisteren.Aantal jaren geleden was de politie daar ook al en heeft een inval gedaan en zieke pups weggehaald.Ik hoop dat jullie hier voor oppassen, als je een pup wilt kopen en bij deze Fokker / Handelaar terecht komt. Ga niet met hem in zee !!!Dus,Koop geen Maltezer pup bij Bas Jordens.

5:boomer pups, alle kleurtjes en meerder types: http://link.marktplaats.nl/m1043874623 4:yorkshire pups: http://link.marktplaats.nl/m1043870789 3:labradoodle pups: http://link.marktplaats.nl/m1043873081 2:dwergkees pups: http://link.marktplaats.nl/m1043872198 1:kruising pups: http://link.marktplaats.nl/m1043875245 .   Zelfde advertentie inhoud.. En naam alleen als je kijkt bij hoelang hij actief is op marktplaats staat er bij eentje 1 jaar en bij andere 10,5 jaar.

 

 

11 reacties op “Waarschuwing voor Monster Fokker !!!

  1. Ik schrik ervan van wat ik hier lees over Bas Jordens. Afgelopen maandag ben ik bij deze man een pup gaan halen. Van te voren niet op internet gekeken hoe en wat over deze verkoper. Wel op zijn site gekeken en dat voelde goed. Bovendien wilde ik niet bevooroordeeld gaan kijken in Heemskerk, en misschien was ik wel helemaal niet gegaan na het lezen van negatieve reacties. Maar iedereen heeft een andere ervaring, positieve en negatieve en helaas zijn de negatieve reacties altijd meer te vinden op internet dan de positieve.
    Daar aangekomen zijn we hartelijk ontvangen en een mooie, levendige, glanzige geweldig lieve knuffelige pup uitgekozen. Uitleg gekregen, papieren in orde en de pup meegenomen.
    Tot op de dag van vandaag heb ik contact gehad met Bas over de pup en Bas komt bij mij helemaal niet over als een boze harteloze man. Hij komt bij mij juist over als een heel meelevend persoon met een hart voor dieren, zorgzaam en iemand die zijn afspraak nakomt. Als ik vragen had, belde hij mij meteen terug met antwoorden en dergelijke.
    Ik ga hier niet in detail onze gesprekken vertellen maar ik wilde wel even kwijt dat Bas Jordens helemaal geen onvriendelijke man is, ik heb dit niet zo ervaren.
    Een verhaal heeft altijd 2 kanten en vaak horen we maar 1 kant van het verhaal en is 1 persoon hier de dupe van.
    Ik zit niet op negatieve reacties te wachten op mijn bericht, het enige wat ik wil is mijn ervaring vertellen. Positieve reacties mogen namelijk ook gegeven worden.

    • Nou Jenny, Dan ben je vast een leuk uitziende vrouw haha..
      Of je bent misschien een kennis die een goed woordje voor hem doet?
      Bas is niet zoals hij bij jou over kwam.
      Maar gelukkig is jouw pup dus gezond, dat is het belangrijkste

  2. Hoi mijn dochter heeft maandag een pup gekocht teefje in de auto naar huis poepte ze al dun met bloed , vandaag woensdag bij onze dierenarts overleden aan gevaarlijk vierus wat kan Ze nu het beste doen hij heeft gezegd dat hij het geld terug stort ?????

    • Hoi Steve , met dit bericht wil ik je beleefd vragen om mijn vorige negatieve reactie uit het scherm te halen omdat ik te vroeg mijn niet terechte verhaal heb gedaan deze man is toch geweldig achteraf gezien niets op aan te merken hij heeft alles keurig afgehandeld en alles in orde gemaakt het ongemak lag NIET aan hem , bij deze ook sorry voor deze serieuze man hij is toch goed bezig en ik was te vroeg negatief over hem .oordeel dus niet te snel over een ander als je het fijne er niet van weet .

  3. Gewoon smerige brood fokkers zijn dit die niet om dieren geven.Je kan nog beter een hond uit een asiel halen en zo minder ruimte aan van die broodfokkers geven. En de politie doet natuurlijk in de tweede plaats hier verder weer geen ene moer aan, zulk soort gasten moeten gewoon een verbod krijgen.

Geef een reactie

