Amsterdam-Noir-Het vonnis inzake “De Vries-Maffia- Tesselaar “ tegen Brown is uitgesproken. De Vries-Maffia in samenwerking met het corrupte Amsterdamse Tuig in Toga ript mij voor vijf duizend euro en proces kosten. ( totaal 10,000,- euro)

Ik ben inmiddels al in hoger beroep, al is dat volslagen zinloos bij de Corrupte SBS- Brouwer Rechtbank te Amsterdam.

Ik zal in ieder geval eisen bij het Hoger Beroep dat de volgende getuigen ter zitting moeten worden gehoord: Herman Bolhaar , Harm Brouwer, Tesselaar, Peter R. de Vries, Officier van justitie (kuch) de Zwarte Rat Mr. H Leepel ( voorheen Griffier bij de SBS Brouwer-kliek), Vrakking en de drie z.g. Rechters in deze, zodat ik kan vaststellen onder ede dat ik totaal kansloos ben bij deze Corrupte SBS-pulp Kliek Rechtbank Amsterdam.

Wie heeft bijvoorbeeld de advocaten betaald in deze?

Is deze zaak doorgesproken met bijv. Brouwer, Bolhaar, Vrakking, De Vries, H. Leepel, Tesselaar?
Daarna zal ik per omgaande deze keer de  SBS-pulp Rechtbank te Amsterdam wraken wegens heimelijke banden met de Vries-Maffia. Weg wezen met dit Amsterdams Tuig in Toga.

De rechtsfilosoof Dworkin moest er van kotsen toen hij het las. (van Rawls gaat ervan uit dat een zekere ongelijkheid in de samenleving gerechtvaardigd is mits deze ongelijkheid in het voordeel is van de minstbedeelden in de samenleving, bron: Wikipedia Dworkin )

De openlijke leugens van Tesselaar bij monde van haar twee peperdure Media-Maffia-advocaten Kaaks en Groenendaal, die n.b. de Rechter zelfs ter zitting in de lach deden schieten en de twee Charlatans een knal rood hoofd bezorgen zijn gewoon ter zijde gesteld.
Liegen en bedriegen is de norm bij de SBS pulp Rechtbank te Amsterdam. Kijkcijfers verzekerd bij dat Tuig in Toga te Amsterdam.

Voorlopig ben ik veroordeelt tot het betalen van 5000 euro (waarom geen vijf miljoen?) schade vergoeding aan Tesselaar al kon die ter rechtzetting niet aangeven welke schade zij geleden had. Dat konden zij zelfs niet met liegen aangeven. Is ook niet nodig bij het intens Corrupte pulp SBS- Rechtbank te Amsterdam. Die krijg je gewoon als het om mij gaat er gratis bij van dat Tuig in Toga.

Mevr. Tesselaar veranderde tijdens de zitting haar oorspronkelijke leugen dat haar kind er last van had naar haar neefjes, toen ik de rechter er op wees dat haar kind nog een baby is.
Maakt die Oplichtster in Toga wat uit, die de zitting voor zat als z.g.Rechter. Een grote corrupte SBS-media pulp troep is het.

Kennelijk is de SBS-Rechtbank Amsterdam van mening dat de weblog waarop  slechts fladeren van de m.i. idiote stiekeme mails tussen Tesselaar en De Vries een keer waren gepubliceerd in 2009 van extreem grotere maatschappelijke impact zijn, dan toe ik bijvoorbeeld vijf avonden achtereen bij RTL voor anderhalf miljoen kijkers met opzettelijke verknipte en geplakte beelden als een soort van Rand debiel door de Maffiajournalist (minnaar van Tesselaar) Peter R. de Vries in opdracht van de Hoogland Maffia i.s.m. justitie aan de schandpaal ben genagelt.

Ik toonde toen aan met o.a. officiële belasting documenten dat ik 160,000,- gulden per jaar na die uitzending inkomstenderving leed! Dan laat ik de psychische impact voor mij en de mijne (mijn kinderen zaten in tegenstelling toto die van Tesselaar toen wel al op de VWO) maar buiten beschouwing, maar als ik er nu weer aan denk krijg ik letterlijk weer moordnijgingen!

Mij werd toen slecht 1,250 euro schadevergoeding toegewezen en de onrechtmatige beelden worden tot heden herhaald op o.a. youtube.

Ach, verschil in ‘SBS- Brouwer Recht’ moet er wezen.

Binnenkort:
Het  gehele vonnis online en de analyse van het gehele  SBS Tuig in Toga vonnis met naam en toenaam van het Amsterdamse SBS-Tuig in Toga ( z.g. Rechters).
Wij zijn nu hun SBS pulp- CV aan het uitzoeken  en overwegen nu middels het natuurecht burger arrestatie in deze, zodat wij de waarheid vast gelegd krijgen. Bovendien laat ik mij niet rippen door een stelletje maffioso’s in Toga en de media maffia met de wet in de hand.