Laat Steve Brown z’n karwei afmaken, Stem LPDN!

ldpnAMSTERDAM-MOIR- De LDPN staat nu wide open voor Kaderleden, leden, Campagneleider(s),woordvoerder(s).
Sponsoring vanuit belastingparadijzen zeer welkom!
Stortingen voor tientjes leden ook mogelijk op de Icelandbank.

Mensen die doorgewinterde wietrokers, paddo slikkers of cocaïne snuivers zijn krijgen voorrang. En natuurlijk ook lekkere wijven.

LDPN de Noir-Partij van en voor (ex)hoeren, (ex)Godfathers (and mothers), (ex)gangsters, (ex) bijstandmensen, de (ex)gewone man/vrouw, (ex) junk, (ex)dealer, (ex)thuis wietteler, (ex)alcoholist, (ex) kraker, (ex) homeless, (ex)anarchisten, (ex) Bluf-medewerkers, (ex)onderklasse, (ex) gevangene en ander (ex) gespuis.

LDPN is verboden voor Haags politiek Banana gespuis van links en rechts.

31 reacties op “Laat Steve Brown z’n karwei afmaken, Stem LPDN!

    • Hoi Steve,

      Wanneer gaan we met z’n allen niet een keertje een grote opstand regelen in dit land, richting het torentje waar die fascist en pupput van de elite zetelt, je weet wel die always smiling Rutte, een landverrader eerste klas, het wordt de hoogste tijd om nu eens massaal in te grijpen en deze lieden voor het gerecht te slepen. Inclusief alle wegkijkers politici en alles wat maar stinkt en riekt naar macht, hoe lang blijft de Nederlandse schapen nog wegkijken en wanneer zijn ze bereid om uit hun luie stoel te komen. Het wordt tijd voor een grote opstand, deze lieden op te pakken en voor het tribunaal te slepen, wereldwijd. Kan Anonymous niet met jou meewerken om iets heel mega groots te organiseren in dit land, de slapenden zijn in coma, zij willen of kunnen niet ontwaken, dus is het tijd voor de ontwaakten om een opstand in dit land te organiseren. Ik ben er klaar voor en ben helemaal klaar met dit misselijk makende zootje wat ons land compleet afbreekt en ons land leidt naar complete armoede en chaos. Tijd om op te staan, desnoods met geweld en wapens!
      Genoeg is genoeg, de elite moet verdwijnen, berecht worden en opgesloten voor altijd! Ik word steeds bozer, ook vanwege het feit dat de massa van dit land maar weg blijft kijken, ach een lekker terrasje met een pilsje is beter dan om in actie te komen. Of moeten onze kelen nog meer worden dicht geknepen voordat er burgers in opstand willen komen, hoe lang nog Steve, hoe lang nog???

      • Mensen zijn bang om in actie te komen want wat zijn de gevolgen ? dat je opgepakt word en weggezet wordt als terrorist of extremist ? de criminele elite plakt een leuk etiket op je en de gehersenspoelde zombies woonachtig in Nederland geloven het ook nog terwijl je juist ook voor hen wil strijden. Ik zei het ook al tegen Steve , vergeet niet dat wij de 99 % zijn en als wij zeggen NU is het genoeg , dan is het ook heel snel afgelopen met de maffia die ons land in hun macht hebben (de politiek , het koningshuis, de gehele media wereld : tv , krant en radio die allen dienen ons dagelijks te confronteren met propaganda leugens / nepnieuws, en de grote machtige bedrijven natuurlijk zoals de Banken en shell etc etc) De nederlander heeft te veel giftige vaccinaties gehad en scholing die zo is opgezet dat we er minimaal iets van opsteken, vliegtuigen vliegen met goedkope brandstof zodat wij die vervuiling inademen , en mindcontrol via de media , daarom dat we zo een slap volkje zijn , daarom hebben wij hier geen terroristische aanslagen gecoordineerd door de elite omdat dat hier niet nodig is. De nederlander is zo mak als een lammetje en laat zich straks ook nog chippen , let maar op !

  1. Ik ben (ex)Democraat.
    Ik ben zelf in het verleden actief geweest in de politiek als kandidaat, maar mijn partij werd gesaboteerd door Opus Dei. Herman Verbeek was dat. Ik kwam die later tegen op internet bij een inhuldiging van een Opus Dei Bisschop in Groningen. Herman Verbeek is een priester, die ook lijsttrekker was geweest, totdat het te veel ging opvallen of zo.
    Ik wil graag meedoen, maar als (ex)Democraat weet ik nog niet goed hoe. Ik dacht zo, we kunnen beginnen met een dorpje in te nemen.
    http://members.home.nl/tettero/ZuidHolland/Lumey.htm
    Maar ik ben ook maar in me eentje. De Contrareformatie, op dit web-log meestal aangeduid met “gristelijk”, heeft de politiek in handen. Eerlijke mensen als Fortuyn worden neergeschoten, een week voor de verkiezingen, maar 60% van de klootjes gaat alsnog stemmen. 60%? Dat niet alleen, na de moord op Fortuyn, wordt nog steeds het woord “democratisch” gebruikt, alsof dat enige moraal aan zou duiden.
    Ja Steve, de Provincie zal er toch bij betrokken moeten worden. Mobilisatie, misschien overleg met Aristocratie. Voor het stichten van Nederland waren 100 jaar Hagepreken nodig, na de opstand van het Kaas en Broodvolk in de 15de eeuw. In 1572 werd Nederland gesticht.
    De moed zakt me in de schoenen, als ik zie dat bijna niemand de vijand kent. Klaas Bruinsma, de Dominee, vermoord door Kroaten?
    http://www.reformation.org/holocaus.html

  2. Steve kerel mijn stem heb je het moet maar eens afgelopen zijn met het huidige politiek ”correcte” nederland..
    Die lui zijn niet goed wijs dat zijn nou de mensen die ik in het vakje Onderwereld plaats…
    Veel mensen zien geen uitweg meer en dan vinden ze het nog gek ook dat er elke dag meer (steek/schiet) partijen zijn en mensen die voor een sucidiale manier kiezen..
    Trouwens dat met die De Vries doe je ook goed wat een dikke achterbakse lul is dat

  3. goed bezig man!
    het werd eens tijd voor zo’n partij! nederland is een vrij land, en als we dat zo willen houden hebben we aan deze regering niets, want die ziet t liefst de hele bevolking naar zijn pijpen dansen met hun kut verboden.. nie meer roken in de horeca, geen paddo’s meer.. what’s next? juist het gedoogbeleid.. help de nederlandse bevolking.. stem op steve!

  4. hoe staan jullie er tegen over en zeker jij Steve, een arbeidsongeschiktsheids verzekering te verkrijgen als ex-del. (wapen, en opium wet, witwassen.)wordt het voor mij nu zeer moeilijk een verzekering af te sluiten !!! ik heb mijn tijd gedaan .
    en nog word ik hiervoor bij de neus genomen !!!
    is het niet een zeer goede reden om maar weer te starten waar ik uit getrokken ben !!!
    ben er zo langszamerhand wel weer klaar mee !!!
    ik werk me momenteel de pleuris om een snee brood te verdienen en nu dit gezeik!!!
    Steve ik doe mee !! laten we de wapenen op pakken (de pen),
    en aan de slag gaan !!!

  5. Sann, is dit vrijheid? Zie url…
    Natuurlijk hebben wij met zijn allen te maken met jokers (misbruikbare sukkels) die alles wat wit is voor zwart in opdracht en voor een hongerloontje uitleggen, maar daarom hoeven wij met zijn allen daar niet in mee te gaan? Wat jij?

  6. @ Marina.
    Heeft jouw man nog een broer?
    De Mercedes klinkt wel aantrekkelijk, maar ik laat me niet mishandelen. Ram hem gelijk op z`n porem met m`n naaldhak.
    groetjes!
    Liz

  7. Hi Marina,
    Bedankt voor je leuke reactie. Mijn partij zit juist te springen op ‘Hoeren’ die veel sponsoren kunnen binnen halen, een van onze motto’s is namelijk: No money no honey.
    Of je nou hoer ben of niet we zitten te springen om Lady’s zoals jij,met een mercedes dan hebben we alvast een partij auto.

  8. Hi Peer,
    Deze Maffia- speel film was een co-productie tussen justitie en de Hoogland Maffia
    Zie: http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/2007/08/misdaad_loont.html
    Na de uitzending (en) is deze ‘speelfilm’ 3x veroordeelt ( zie : http://www.rvdj.nl/1998/29 ) door De Raad voor Journalistiek , waarmee De Vries zijn reet afveegde en gewoon door ging met flitsen uit te zenden in zijn eigen programma en bij aanverwante John de Mol programma’s
    De Vries stopte pas met uitzenden nadat het Hof te Amsterdam deze Maffiaspeelfilm onrechtmatig had verklaard, zie : http://stevenbrown.web-log.nl/stevenbrown/files/brown_de_vries.pdf
    Ovj. Mevr Voorick heeft nog gesteld dat De Vries strafbaar was met zijn gedragingen bij het fabriceren van deze Maffia speel film met mij ongevraagd in de rol-Noir , maar vond dat hij voldoen was gestraft door de veroordeling van de Raad voor journalistiek en hem derhalve niet ging vervolgen. De werkelijkheid was natuurlijk dat hij o.a. in dit geval onder een hoedje speelde met justitie.
    Youtube heeft al diverse malen dit rechtens verboden Filmpje verwijdert , maar een of andere Bruine Rat zet het er kennelijk steeds weer op.
    Uit de feiten en omstandigheden van het o.a. ‘maken’ van dit filmpje blijkt dat De Vries een volwaardig lid is van bepaalde misdaadgroepen. Mocht De Vries ooit worden geliquideerd of zwaar gemolesteerd dan is dat de zoveelste gangster in Killing Fields of Amsterdam en niet een journalist, zoals die van de IKON in Salvador die tijden het uitoefen van hun vak de hoogste prijs hebben betaald.

  9. “Los van de inhoud, doen extra lange teksten het niet zo goed.”
    Trouwens…..hoer, of ook wel prostituee genoemd….wacht ik copieer het ff voor je pros·ti·tu·ee… Een achterlijke vrouw die tegen betaling seksuele ver-handelingen verricht. Cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier. Helaas, maar dit slaat niet op jou hoor….maar je moet toch met iets meer moeten komen wat meer bij me past kan je dat? Doe iets meer je best en maak mij benieuwd hoe je zelf wat meer creatief kan zijn voordat het je niet meer zo begint te duizelen…. Good luck bij je volgende poging meer aas aan je haak te krijgen. *smiley*
    PS: Zo Goed? (zie comerciele xxx-sjes speciaal voor jou onder mijn url aangemaakt, maar goed je zegt al zelf dat je een lastig wijf bent. Dus of je van de boodschap onder mijn url gaat wachelen zoek je maar zelf met je pooier maar uit OK?)

  10. Beste Cocacoala,
    Los van de inhoud, doen extra lange teksten het niet zo goed.
    Het duizelt bij mij. Een tip: probeer met minder tekst, exact hetzelfde te verwoorden. Succes!

  11. Steve, ik word geen lid. Ik val buiten de doelgroep. Misschien ben ik een hoer, althans zo behandelt mijn man mij.
    Ik vraag me trouwens af wat je met deze strijd wil bereiken, wat is de doelstelling?
    Ik voer thans al een strijd met mijn man maar heeft in feite de touwtjes in handen. Een mercedes-cabrio, een kadootje, staat voor de deur. Dat bedoel ik en voor wat hoort wat.
    Ik ben een lastig wijf die volop klaagt over haar man.
    Ben ik geschikt en kan ik een nuttige bijdrage leveren voor de LDPN ?, ik dacht het niet.
    Steve, succes met je boek, zal wel lukken. Ik ga deze alvast bestellen.

  12. Steve als jij ook maar een duizendste deel van wat er onder mijn rant wordt beschreven wil oplossen en rechttrekken, zal je tegen gigantische gevestigde belangen opbotsen waarbij de dodelijke ervaringen van Fortuyn in het niet vielen. Dan zal ook jij politiek ervaren dat de bevrijding van de mensheid uit de klauwen van de geldwisselaars en hun volksverlakkende narren, alleen nog maar via een alles vernietigende louteringsproces en eliminering van de gevestigde (establishment) belangen nog maar mogelijk is. Als jij in het politieke proces zoals dat nu bijna overal in deze wereld geldt wil functioneren, zal ook jij het belang van 99% van de mensen over wie je komt te resideren moeten verkwanselen aan de moneytsaren (monetairen)… Anders zal je nooit levend en gezond als ‘gekozen’ vertegenwoordiger de lakens uit ‘mogen’ delen niet dan? Maar dat weet jij natuurlijk al lang toch? Of wil je politiek de handschoen tegen pjotter en zijn kaketoe uit limburg opnemen? Een politieke kooien-gevecht zou wel het einde zijn Steve! (*smiley*) Jij weet toch ook al lang dat de grootste winsten in de coca en de popy handel niet door de zogenaamde onderwereld (illegale) ‘penoze’ worden gemaakt? De christen-LIJKEN van deze (cda-ers en medegekloonden) schijtheilige reli-gnomen-cratie hebben als belanghebbenden ‘gelegaliseerd’ (via land en volks verraad!) en wel al via hun geheimen-geslepen-diensten de grootste belangen in het illegaal houden van de opiaten handel! Wegens de opdrijvende marktprijzen als gevolg daarvan manipuleren ze overal en nergens drugsoorlogen zodat via ‘HUN’ wapens en met ons belastingafdracht de hoge markt prijzen van de drugshandel worden opgedreven en het mes dus voor HUN altijd aan 2 kanten snijdt! Maar goed ik steun je pogingen om achter het spreekgestoelte gestropdasst en wel gelegaliseerd je ervaringsdeskundigheid van de straat in de leuterfabrieken van het BINNEN-hof (want het is altijd wel lekker warm op het pluche hahaha) te mogen demonstreren Steve dat is zeker. Als je ervaringsdeskundigheid nodig hebt bij het aan de kaak stellen van ranzige hypocrisie, dan moet je maar een gil geven zodat ik met wat kameraden met wat wildgeraas je belastings-pepernoten daar waar je ze hebben wil kan uitstrooien OK? Zie politiek realistische relaas van hieronder gelinkte tekst gracias alvast…
    BEWUSTE TEKST:
    We leven in bijzondere tijden en zelfs de mensen die zich hiervan niet echt bewust zijn, zien allemaal de enorme veranderingen die de wereld momenteel ondergaat. De gevestigde media is gecontroleerde media. Wanneer u deze website verkent, zal het u duidelijk worden dat mijn informatie hoofdzakelijk komt van alternatieve media en mondjesmaat van de gevestigde media. Met de gevestigde media bedoel ik de grote omroeporganisaties die verantwoordelijk zijn voor nieuws op tv en radio en de grote kranten. Het zal op uw zoektocht duidelijk worden dat de gevestigde media totaal gecontroleerde media is, al het nieuws is op maat gesneden en dient exclusief de agenda van mensen in posities van politieke en financiële macht. Wie zijn deze machthebbers en wat zijn hun motieven, via deze site wil ik proberen met antwoorden te komen, maar opzijn minst u op het goede spoor plaatsen. De wereld lijkt wel gek geworden soms en het is onbegrijpelijk wat er allemaal plaatsvindt. Ik beloof u, als u zich informeert via alternatieve bronnen op het Internet dan zal dit allemaal veranderen. Waarom is er zoveel ellende op de wereld? We leven in een wereld die totaal onbegrijpelijk is, complete continenten lijden honger, verkeren constant in oorlog. Er worden oorlogen opgestart die uitmonden in enorme chaos, zoals in Afghanistan en Irak. Ons milieu lijdt enorm onder de vervuiling van onze industrie, het kappen van wouden en de uitlaatgassen van auto’s. Mensen moeten steeds meer en langer werken voor minder. We leven met de angst van ziekten, oorlog, werkeloosheid en sinds 11 september 2001 met terrorisme. Meer en meer mensen bezwijken psychisch onder de druk van de maatschappij. De angst factor neemt alleen maar toe, er is geen ontkomen meer aan. Steeds meer kinderen vertonen voedsel allergieën, hebben problemen met hun luchtwegen. Gevallen van kanker en autisme zijn gigantisch toegenomen, osteoporose (ernstige vorm van botontkalking) , hart/herseninfarcten en alzheimer, je hoort niet anders. We leven in een maatschappij waarin we steeds meer busjes zien rondrijden met geestelijke gehandicapten kinderen en steeds meer mensen zijn invalide en rijden met elektrische karretjes rond. Wat is hier in GOD’s naam aan de hand? Lees en leer de antwoorden, de waarheid is schokkend en zal u zwaar vallen, maar uiteindelijk zal de waarheid u bevrijden en hoe bizar het wellicht klinkt, het zal u levensvreugde brengen zodra het doek van uw ogen valt. Giftig voedsel, vervuild drinkwater, dodelijke vaccinaties, luchtverontreiniging. U zult leren dat vaccins dodelijk zijn, u zult gaan begrijpen waarom er in ons eten zoveel bijproducten zitten die een E-nummer hebben. U zult gaan begrijpen waarom een dodelijk vergif als Fluoride aanbevolen wordt in drinkwater en tandpasta. U zult gaan inzien waarom mobile telefoons een gevaar voor de gezondheid opleveren en waarom ze massaal gratis worden weggeven. Maar u zult vooral gaan inzien dat dit allemaal geen toeval is…
    BRON:
    http://www.eqgen.nl/introductie.html
    Ps: Steve mijn langdradigheid mag zeker niet opgevat worden als betweterigheid, want ook ik ben als een iedere lezer hier bezig om via kennis en doorgronding de hysterische situaties zoals die er momenteel om onsheen heersen een plaats te geven. Met name de fratsen van sayanims als de Vies, die via het salonvehïg maken van verborgen kamera verkrachtingen en het afbranden van ‘goyim-lachtoffers’ de alziende staatsvoyeuristiche terreur van de electronische dwangbuis verradelijk mee helpen implementeren, en er nog voor worden beloond ook! Bizar toch? GEENZINDS TOEVAL, want deze Hijodelaputamalparido van een Ranzige Viezerik laat zich ervoor betalen! (zie url)

Geef een reactie

